Over mij

“Mensen doen graag zaken met mensen”

Het is mijn persoonlijke overtuiging dat mensen liever zaken doen met mensen, dan met een bedrijf. Je onthoudt toch veel sneller een gezicht en een naam, dan een logo of bedrijfsnaam?

Waarom zou je niet meer van jezelf laten zien als ondernemer? Nee, je hoeft zeker niet je hele privéleven zomaar te delen. Maar je kan wel laten zien wie jij bent als ondernemer en als mens, zodat potentiële klanten heel bewust voor jou kiezen. 

Ik ben sterk in het zien van de rode draad, in het graven naar de essentie en dat onder woorden brengen. Samen bouwen we jouw persoonlijk merk op.

 

Dit doe ik graag

  • Luisteren
  • Me inleven
  • Analytisch denken
  • Creatief zijn
  • Timemanagement
  • Netwerken

Dit kan ik goed

  • Schrijven
  • Interviewen
  • Sociale media
  • Websitebeheer
  • Zoekmachineoptimalisatie (SEO)
  • Marketingstrategie

De denkoefening over mijn eigen personal brand duurde zes maanden. En nog steeds ben ik er bewust mee bezig en stuur ik bij waar nodig. Wie je bent als ondernemer is zoveel meer dan de boodschap die je brengt. Het is ook hoe je iets zegt, hoe je je gedraagt, je ambities, je persoonlijke sterktes, je kledingstijl en zoveel meer. Het volledige plaatje moet kloppen, je online verhaal moet ook offline worden doorgetrokken, en omgekeerd.

Ik hou ervan te graven naar de essentie in de vele informatie die ondernemers me geven over zichzelf. Ik stel gedurfde vragen om de rode draad te vinden, ook wanneer ze verschillende, uiteenlopende activiteiten uitoefenen. Maar ook voor eenmanszaken die hun bedrijf ‘zijn’ en niet goed weten of ze vanuit hun persoonlijke naam moeten handelen, of twijfelen over welke profielen ze online nodig hebben, schep ik graag duidelijkheid en structuur. Samen ontwikkelen we je persoonlijk merk en zetten we het online en offline in de markt.

Wat je van mij mag verwachten

Ik beloof je mijn volle focus op jou als ondernemer en je persoonlijk verhaal. Ik zal gedurfde, open vragen stellen om samen met jou je persoonlijk verhaal helder te krijgen en vooral concreet onder woorden te brengen. Vervolgens zal ik je praktijkgericht ondersteunen om de juiste merkstrategie te bepalen, online en offline.

Wat ik verwacht van jou

Als je met mij samenwerkt, verwacht ik een open vizier en eerlijke antwoorden. Personal branding is en moet authentiek zijn, anders zal het niet werken. Ik hoop ook op een kritische geest, die me tegenspreekt wanneer iets niet 100% goed aanvoelt. Het is jóúw persoonlijk merk, niet dat van mij. En tot slot vind ik het ook belangrijk dat afspraken in beide richtingen worden nageleefd.

Het resultaat

Ik geloof je dat je op termijn de juiste klanten en projecten zult aantrekken, op voorwaarde dat je consequent aan de slag gaat met de strategie die we voor je uitstippelen. We gaan gestructureerd te werk, zodat jij een duidelijk kader creëert waaraan je élke beslissing in je leven kunt aftoetsen. Tot slot zal je na onze samenwerking met nog meer goesting en richting ondernemen.

logo Voka
logo BNI

Adres

Stedestraat 51
8530 Harelbeke

Stel me je vraag

    X