Personal branding: niche, waarden en dromen
Personal branding betekent: jezelf als merk op de markt zetten. Maar een merk definieer je niet zomaar. Je moet jezelf tal van vragen stellen en een merkverhaal rond je naam creëren. Met deze blog hoop ik je alvast op weg te helpen. In mijn webinar vertel ik hier...
Onderschat de kracht van je eigen verhaal niet
Voor mij begint 'echt' succes bij authenticiteit. 200% jezelf kunnen zijn en ervoor geapprecieerd worden. Merken dat de mensen met wie het écht klikt, vanzelf je pad kruisen, omdat jij duidelijk laat zien wat jouw persoonlijke meerwaarde is. Je niet moeten ergeren aan...
Waarom persoonlijk communiceren essentieel is voor personal branding
Het lijkt een evidentie: persoonlijke communicatie zorgt voor meer vertrouwen. We hebben immers zelf ook meer vertrouwen in ondernemers die zich niet verschuilen achter een bedrijfsnaam en die persoonlijk in interactie gaan met (potentiële) klanten, zowel online als...
Advies van klankbord is onbetaalbaar
Als ondernemer, of je nu starter bent of niet, heb je geregeld nood aan een klankbord. Een groep van gelijkgestemden die je uitdagingen begrijpt, deze zelf al is overwonnen of er net ook zelf mee geconfronteerd wordt. Zelf probeer ik me zoveel mogelijk te laten...
Ik heb mijn diepere why gevonden
Weten waarom je doet wat je doet als ondernemer is erg belangrijk. Het helpt je om je communicatie te sturen en gelijkgestemde klanten aan te trekken. Wanneer je je ‘why’ kunt benoemen en concretiseren, weet je welke projecten je energie geven en op welke momenten jij...
Hoe creëer je een goede pitch?
Je gaat af en toe netwerken, maar vindt het moeilijk om jezelf kort en krachtig voor te stellen. Of je hebt eindelijk de stap gezet om naar een netwerkevenement te gaan, maar je hebt wat schrik om het gesprek met een onbekende aan te gaan.Als fervent netwerker ben ik...
3 manieren om zichtbaarder te worden als expert
Om onze ideale klanten aan te trekken, is het belangrijk om zowel online als offline aanwezig te zijn op plaatsen waar onze doelgroep zich ook bevindt. Het is essentieel om consequent dezelfde boodschap te verspreiden en duidelijk te maken waarvoor jouw potentiële...
Ik word pijnlijk met mezelf geconfronteerd
Om onze ideale klanten aan te trekken, is het belangrijk om zowel online als offline aanwezig te zijn op plaatsen waar onze doelgroep zich ook bevindt. Het is essentieel om consequent dezelfde boodschap te verspreiden en duidelijk te maken waarvoor jouw potentiële...
Hoe ga je om met een ontevreden klant?
Om onze ideale klanten aan te trekken, is het belangrijk om zowel online als offline aanwezig te zijn op plaatsen waar onze doelgroep zich ook bevindt. Het is essentieel om consequent dezelfde boodschap te verspreiden en duidelijk te maken waarvoor jouw potentiële...